Koszyk
Brak produktów w koszyku.
0 sztuk
0 zł
Wysyłka Razem 0 zł

Właścicielem i administratorem Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl, jest firma:

Sklep Jubilerski SEZAM Bogdan Buczek
Rynek 10
33-340 Stary Sącz

tel. (18) 442-00-03
kom. 510 827 767
NIP: 734-003-30-60
REGON: 490573124
NR EDG : 1234o

nr konta bankowego:
Santander Consumer Bank S.A.
70 1910 1048 2107 0115 0575 0001
Nr SWIFT ; SCFBPLPWXXX


A . INFORMACJE OGÓLNE

  1. Internetowy Salon Jubilerski jubilersezam.pl prowadzi sprzedaż detaliczną zegarków i biżuterii gotowej oraz tworzonej na zamówienie za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Serwis przeznaczony jest do użytku dla osób fizycznych mających pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Oferowane produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych fizycznych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Biżuteria z kamieniami szlachetnymi posiada certyfikat autentyczności.
  5. Użytkownik rejestrujący się w Internetowym Salonie Jubilerskim www.jubilersezam.pl, wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  6. Operator Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl ma prawo do dokonywania przerw w świadczeniu usług w ramach Salonu w celu naprawy, rozbudowy, konserwacji zasobów sprzętowych lub systemu interaktywnego Salonu.
  7. Dokonując zakupu produktu Klient akceptuje Regulamin Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl oraz regulaminy innych usług (bankowość elektroniczna, systemy płatności, systemy dostarczania przesyłek) związanych z funkcjonowaniem Salonu www.jubilersezam.pl.
  8. Operator Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych na jego koszt.
  9. Biżuteria z metali szlachetnych posiada cechy probiercze Okręgowego Urzędu Probierczego, co jest potwierdzeniem próby kruszcu z jakiego została wykonana. Według prawa probierczego obowiązującego w Polsce, znaki probiercze nie są wymagane na wyrobach złotych o masie poniżej 1 grama oraz na wyrobach srebrnych o masie poniżej 5 gramów.
  10. Operator Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl zastrzega sobie prawo do modyfikacji, usuwania ofert oraz do zmiany cen, treści opisu produktów oferowanych oraz do dokonywania wszelkich zmian w akcjach promocyjnych bez podania przyczyny.
  11. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.jubilersezam.pl, sposób składania zamówień, ich realizacji oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

B. ZAMÓWIENIA

  1. Klient ma możliwość składania zamówień 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.jubilersezam.pl
  2. Wszelkich informacji na temat działania serwisu oraz produktów oferowanych i spraw związanych z zakupem udzielamy pod numerem telefonu +48 510 827 767 lub +48 18 442-00-03 od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 – 16:30 lub pod adresem e-mail: sklep@jubilersezam.pl.
  3. Informacja o prezentowanych produktach nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i jest zaproszeniem do składania ofert.
  4. Złożenia zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  5. Klient może dokonać zakupu za uprzednią rejestracją lub bez rejestracji. Nie jest wymagane rejestrowanie się w celu złożenia zamówienia.
  6. Przy składaniu zamówienia klient może korzystać z kodów rabatowych przesyłanych na jego adres mailowy podany przy zapisywaniu się do Newslettera.
  7. W celu złożenia zamówienia należy dokonać następujących czynności:
    • wybrany towar dodajemy do koszyka poprzez wybranie najpierw dostępnego wariantu widniejącego poniżej ceny oraz naciśnięcie ikony " do koszyka" widniejącej obok ceny
    • koszyk daje możliwość dodawania lub usuwania produktów przed wysłaniem zamówienia
    • po wybraniu produktu można nacisnąć przycisk „Kontynuuj zakupy” lub zatwierdzić dokonany wybór przez przycisk "DO KASY"
    • w celu realizacji zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia, w którym należy wybrać formę płatności, dostawy oraz poprawnie wypełnić dane do wysyłki w których trzeba podać: imię i nazwisko, adres, nr telefonu i adres mailowy
    • podczas wypełniania formularza zamówienia mogą Państwo zarejestrować się, co przyspieszy kolejne zakupy.
    • po zakończeniu wypełniania formularza zamówienia należy wybrać przycisk "Wyślij zamówienie"
    • po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Wówczas na adres mailowy podany przy wypełnianiu formularza lub przy rejestracji zostanie wysłane do klienta potwierdzenie.
  8. Na zakupione produkty wystawiamy paragon lub fakturę VAT w zależności od życzenia Klienta.
  9. Operator Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl może na życzenie Użytkownika dokonać zmiany adresu odbiorcy pod warunkiem, że przesyłka nie została nadana.
  10. Klient może także dokonać modyfikacji w zamówieniu lub całkiem go anulować do momentu otrzymania od sprzedawcy e-maila o wysłanej przesyłce.
  11. W celu anulacji lub modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z Doradcą Klienta pod nr telefonu 510 827 767 lub 18 442 00 03 lub adresem mailowy sklep@jubilersezam.pl
  12. Nie można anulować lub modyfikować zamówienia wysłanego.
  13. Poszczególne prezentowane w Salonie www.jubilersezam.pl produkty są unikatowe i mogą występować pomiędzy nimi różnice wagowe.

C. FORMY PŁATNOŚCI

  1. Ceny produktów podane w Internetowym Salonie Jubilerskim www.jubilersezam.pl są cenami brutto za sztukę i zawierają podatek VAT ,mają charakter orientacyjny i mogą różnić się od cen produktów dostępnych w salonach Sezam.
  2. Za zamówione produkty można zapłacić na kilka sposobów:
    • Przy odbiorze
      • u kuriera
    • Przelewem na konto:
      • za pośrednictwem systemu płatniczego PayU, eservice, PayPo
      • przelewem bezpośrednim bankowości internetowej na konto salonu
      • przelewem tradycyjnym z użyciem formularza wygenerowanego na stronie www.jubilersezam.pl

        Nr konta 70 1910 1048 2107 0115 0575 0001 (Santander Consumer Bank S.A.)
        Odbiorca: Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam ul. Rynek 10, 33-340 Stary Sącz


        Tytuł płatności: tutaj prosimy wpisać numer ID zamówienia lub numer katalogowy produktu widniejący w opisie
  3. Po złożeniu zamówienia w Internetowym Salonie Jubilerskim www.jubilersezam.pl i dokonaniu wyboru wymagającego przedpłaty, mają Państwo siedem dni na realizację płatności. Po upłynięciu siedmiu dni i braku płatności, zamówienie jest automatycznie anulowane.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen oraz kosztów dostawy, szczególnie w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Nie dotyczy to zamówień w trakcie realizacji.

D. ZASADY WYSYŁKI I CZAS DOSTAWY

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu lub domyślnie w profilu klienta zarejestrowanego.
  2. Do czasu biegu zamówienia wliczamy wyłącznie dni robocze (bez sobót, świąt i dni ustawowo wolnych).
    Zaczynamy je liczyć od następnego dnia roboczego po potwierdzeniu zamówienia, czyli:
    - wpływu przelewu na konto pełnej kwoty zaliczki lub zapłaty za zamówienie
    - potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Doradcę dla przesyłek realizowanych za pobraniem.
  3. W przypadku braku dostępności towaru Sprzedawca niezwłocznie, lecz w terminie nie późniejszym niż 10 dni od daty złożenia zamówienia, powiadomi Klienta który podejmie decyzje o losach zamówienia.
  4. Przygotowanie i wysłanie przesyłki przy jednorazowym zakupie powyżej 200 złotych jest bezpłatne, dotyczy to wyłącznie zamówień, w których klient przedpłaca na konto całą kwotę za zamówiony towar.
  5. Koszt i termin dostawy zależą od wybranej formy doręczenia przesyłki i sposobie płatności i dotyczą wyłącznie przesyłek wysyłanych na terenie Polski.
  6. Wszelkie przesyłki posiadające cechy uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich należy sprawdzać w obecności dostawcy a w razie stwierdzenia zniszczeń prosimy o spisanie odpowiedniego raportu, co jest niezbędne do uzyskania odszkodowania.

Płatność przy odbiorze:

  1. przesyłka kurierska – 25zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  2. przesyłka inpost – 20zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  3. odbiór osobisty w Salonach Jubilerskich Sezam (link) 0zł (przeciętny czas realizacji ok. 7 dni roboczych)

Przedpłata na konto:

  1. przesyłka kurierska – 22zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  2. przesyłka inpost – 15zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  3. przesyłka paczkomat inpost – 12zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  4. odbiór osobisty w Salonach Jubilerskich Sezam 0zł (przeciętny czas realizacji ok. 7 dni roboczych)
  • Zamówione produkty można odebrać osobiście w Salonach Jubilerskich Sezam w Nowym Sączu, Tarnowie, Myślenicach, Krośnie, Starym Sączu i w Nowym Targu. Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu odbioru pod numerami telefonów 510 827 767 lub 18 442 00 03 w dni robocze w godzinach 09.30 – 16.30, bądź mailowo sklep@jubilersezam.pl
  • W okresach świątecznych i specjalnych okazji (np. Dzień Kobiet, Walentynki) zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminów realizacji wysyłek. Prosimy o wcześniejsze składanie zamówień.
  • Każda przesyłka jest ubezpieczona
  • W przypadku wysyłki poza granice kraju Klient ponosi pełny koszt przesyłki bez względu na wartość zamówienia oraz wysokość kosztów przesyłki.

E. ZWROTY I REKLAMACJE od 25 grudnia 2014

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu na www.jubilersezam.pl oraz w Salonach Jubilerskich Sezam była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, uprzejmie prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń.

  1. Klient będący jednocześnie konsumentem (osoba fizyczna), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Jeśli klient nie został powiadomiony o tym prawie termin odstąpienia od umowy wydłuża się do 1 roku.
  2. Oświadczenia zaleca się wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@jubilersezam.pl lub listownie na adres:
    Sezam Bogdan Buczek
    ul. Rynek 10
    33-340 Stary Sącz
    lub dostarczyć osobiście do dowolnego Salonu Jubilerskiego Sezam.
  3. Towar zmodyfikowany lub sprowadzony na indywidualne zamówienie NIE JEST objęty prawem odstąpienia od umowy. Towary wykonywane lub sprowadzane na indywidualne zamówienie to w szczególności: obrączki wykonywane na zamówienie, wyroby grawerowane lub personalizowane według wytycznych klienta, wyroby przygotowywane według wytycznych klienta i projektowane na jego życzenie, wyroby, w których na życzenie Klienta dokonano zmian, np. oprawiono nietypowe kamienie lub które wykonano w nietypowych rozmiarach czy kolorystyce, wyroby na których wykonano napisy.
  4. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient proszony jest o niezwłoczny zwrot zamówionego towaru na swój koszt ale w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Koszt towaru wraz z pierwotnym kosztem przesyłki zostanie przez sklep internetowy www.jubilersezam.pl zwrócony w taki sposób jaki dokonał Klient, chyba że wyrazi on zgodę na inną formę zwrotu płatności. Zwrot kosztów następuje w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty złożenia odstąpienia od umowy. Zwracana jest najtańsza opcja dostawy, mimo iż Klient może wybrać droższą.
  5. Prawu odstąpienia od umowy nie podlegają wyroby z brylantami i diamentami oraz kamieniami naturalnymi sprowadzane na zamówienia Klienta.
  6. W przypadku biżuterii o znacznej wartości, zastrzegamy sobie prawo poddania zwracanego wyrobu specjalnej ekspertyzie potwierdzającej autentyczność wracanego towaru.
  7. W przypadku stwierdzenia, że zakupiony produkt był użytkowany w sposób który sprawił że nosi ślady użytkowania, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu.
  8. W przypadku umów zawieranych z klientami będącymi jednocześnie konsumentami, Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne i prawne towaru dwa lata za towar licząc od daty jego zakupu. Klient zobowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej wadzie w terminie 1 roku od dnia jej stwierdzenia.
  9. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  10. Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy odsyłać do siedziby Operatora Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl razem z wypełnionym formularzem (patrz punkt 11) oraz dowodem zakupu (paragon, faktura).
    Reklamacje odsyłamy na koszt sklepu internetowego www.jubilersezam.pl, zwroty na koszt własny.
    Przesyłkę należy zaadresować:
    Sezam Bogdan Buczek
    ul. Rynek 10
    33-340 Stary Sącz
    lub dostarczyć osobiście do dowolnego Salonu Jubilerskiego Sezam.
  11. Gotowe formularze zwrotu towaru i reklamacji są dostępne na naszej stronie.
  12. W terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji w Salonie Jubilerskim Sezam otrzymają Państwo informację o sposobie rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.
  13. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, ma on prawo do:
    • obniżenia ceny lub całkowitego zrezygnowania z zakupu – prawo to nie ma uzasadnienia w przypadku gdy wadliwy towar niezwłocznie i bez niedogodności dla Klienta zostanie wymieniony na nowy wolny bez wad,. lub naprawiony na koszt Operatora Internetowego Salonu Jubilerskiego www.jubilersezam.pl
    • naprawy wady lub wymiany towaru na nowy, wolny bez wad – w przypadku gdy realizacja tego żądania nie jest możliwa lub naraża na zbyt wysokie koszty, Sprzedawca ma prawo nie spełnić tego żądania. Wówczas klient może zażądać obniżenia ceny reklamowanego produktu lub całkowicie zrezygnować z jego kupna.
  14. Klient w razie stwierdzenia uszkodzeń, a w szczególności: (uszkodzeń, wynikających z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczeń mechanicznych, zarysowań oraz wygięć pierwotnego kształtu biżuterii, o ile nie były spowodowane pierwotną wadą produktu), proszony jest o kontakt z Doradcą Klienta www.jubilersezam.pl. Doradca Klienta kontaktując się z Klientem poinformuje go o ewentualnych kosztach naprawy.
  15. Zwrot kosztów za uzasadnione reklamacje odbywa się niezwłocznie na rachunek bankowy wskazany przez klienta na formularzu reklamacyjnym.

F. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na podstawie ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (tekst jednolity z dnia 6 lipca 2002 r. – Dz.U. 2002.101.926), sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych.

  1. Klient przy składaniu zamówienia przekazuje dobrowolnie swoje dane teleadresowe w postaci: Imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, nr telefonu. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w celu: rejestracji klienta w systemie sprzedażowym online, do składania i realizacji zamówień, załatwiania reklamacji.
  2. ​W przypadku przekazania pozwolenia na przetwarzanie danych w celach marketingowych, wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości, ofert sklepu, rabatów oraz na uczestnictwo w ankietach mających na celu badać preferencje zakupowe klienta. Wiadomości, oferty, rabaty oraz ankiety przekazywane będą w formie elektronicznej lub tradycyjnej.
  3. Klient ma gwarancje, że przekazane dane nie będą przekazywane osobom ani podmiotom trzecim i że nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu.
  4. Klient ma prawo do wglądu, korekty, zarządzania, żądania zaprzestania przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych w każdym momencie.
  5. Dane przekazane przez klientów są przechowywane w sposób bezpieczny i niezawodny na serwerach firmy, która spełnia wymogi Generalnego Inspektora Danych Osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych. Dostęp do danych ma ograniczona ilość osób i tylko i wyłącznie w celu prowadzenia czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu sklepowego.
  6. Sklep Jubilerski SEZAM Bogdan Buczek gwarantuje, że informacje służące do realizacji płatności w postaci numerów kart kredytowych itp. nie są przechowywane przez system sklepowy. Płatności online i karta kredytową są realizowane przez system PayU, który gwarantuje bezpieczeństwo płatności. Dokonując przelewów, klient loguje się bezpiecznie na stronę swojego banku.

G. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów, oraz o Ochronie Danych Osobowych.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają ani nie wyłączają praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz U. nr 16, poz. 93 ze zm.). W przypadku niezgodności niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  3. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami a mającymi siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maja wyłącznie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymieniowe w punkcie 2.
  4. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi Konsumentami a mającymi miejsce pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maja wyłącznie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Konsument nie jest jednak pozbawiony ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa, które obowiązuje na terytorium państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
  5. Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
  6. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje Konto. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  7. Zmiana niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 przed ich wejściem w życie.
  8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.

Informacje prawne:

  1. Znaki handlowe oraz logotypy prezentowane w serwisie www.jubilersezam.pl zostały użyte w celach informacyjnych.
  2. Znaki handlowe oraz logotypy prezentowane w serwisie www.jubilersezam.pl są chronione prawem, a ich użycie bez zgody ich właścicieli jest zabronione.
  3. Wszelkie utwory (zdjęcia, teksty, grafiki) prezentowane w serwisie www.jubilersezam.pl należą do firmy Sklep Jubilerski Sezam lub zostały udostępnione firmie Sklep Jubilerski Sezam przez ich właścicieli. Utwory te są prawnie chronione, a ich użycie bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela jest zabronione.
  4. Właściciel Internetowego Salonu Jubilerskiego udziela ograniczonego, odwoływalnego, niewyłącznego prawa do tworzenia linku do stron serwisu, o ile nie przedstawia on firmy Sklep Jubilerski Sezam, firm współpracujących, produktów i usług w fałszywy, mylący, poniżający sposób.
  5. Wszystkie mechanizmy i oprogramowanie używane na tych stronach są własnością firmy Sklep Jubilerski Sezam lub są wykorzystywane na podstawie licencji udzielonych firmie Sklep Jubilerski Sezam, i są chronione prawami autorskimi i innymi.