Poradniki
Dostawy, płatności ratalne i zwroty w Jubiler Sezam

Dostawy, płatności ratalne i zwroty w Jubiler Sezam

Sposoby dostawy w Jubiler Sezam

W sklepie internetowym www.jubilersezam.pl oferujemy kilka sposobów dostawy, aby komfort dostarczenia przesyłki do klienta był na jak najwyższym poziomie. Istnieje możliwość dokonania przedpłaty na konto jak również opłacenia zamówienia przy odbiorze. Po skorzystaniu z przedpłaty na konto, mają państwo do wyboru:

Przesyłka kurierska UPS na wybrany adres- 22 zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)

Przesyłka Inpost na wybrany adres – 15 zł ( przeciętny czas dostawy 2-5 dni)

Przesyłka Paczkomat Inpost- 12 zł ( przeciętny czas dostawy 2-5 dni)

Darmowy odbiór osobisty w salonie stacjonarnym

Przygotowanie i wysłanie przesyłki przy jednorazowym zakupie powyżej 200 złotych jest bezpłatne, dotyczy to wyłącznie zamówień, w których klient przedpłaca na konto całą kwotę za zamówiony towar.

Przy chęci opłacenia zamówienia przy odbiorze, mają państwo możliwość skorzystania z:

Przesyłka kurierska UPS na wybrany adres- 25 zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)

Przesyłka Inpost na wybrany adres- 20 zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)

Odbiór osobisty w salonie stacjonarnym z opcją zapłacenia gotówką

Odbiór osobisty obowiązuje w naszych salonach stacjonarnych w Nowym Sączu, Starym Sączu, Tarnowie, Myślenicach, Krośnie, Krakowie i Nowym Targu.

Oferujemy również wysyłkę za granicę na terenie Unii Europejskiej. W tym wypadku klient ponosi pełny koszt przesyłki bez względu na wartość zamówienia oraz wysokość kosztów zamówienia.

Płatności ratalne w Jubiler Sezam

Dokonując zamówienia w sklepie internetowym powyżej 300 zł mają państwo możliwość skorzystania z płatności ratalnej. Przy każdym produkcie, który można zakupić na raty, znajduje się napis informujący o kwocie, od której zaczyna się spłata ratalna. Po kliknięciu w odnośnik wyskakuje przykładowy plan spłaty, w którym znajduje się okres spłacania zamówienia oraz ostateczna cena. Płatność ratalna wykonywana jest przez system PayU i do dokonania jej wystarczy wypełnienie krótkiego formularza, po którym otrzymają państwo decyzję czy przyznano raty. Jeśli pożyczkodawca nie udzieli pożyczki lub jeśli nie wykonano kolejnych korków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy,  zakup nie zostanie zrealizowany.
Po zakupieniu produktu poprzez płatność ratalną istnieje późniejsza możliwość zwrotu zakupionego towaru. Aby dokonać zwrotu, klient powinien wysłać do sklepu oświadczenie rezygnacji z zakupu. Po spełnieniu wszystkich warunków i zaakceptowaniu zwrotu sklep za pomocą systemu PayU dokonuje częściowego lub całościowego zwrotu środków pochodzących z pożyczki. Następnie PayU przekazuje środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.

Zwroty w Jubiler Sezam

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu na www.jubilersezam.pl oraz w Salonach Jubilerskich Sezam była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, istnieje możliwość dokonania zwrotu zamówienia. Przy zakupie w sklepie internetowym mają państwo możliwość dokonania zwrotu do 30 dni od dokonania zakupu, bez podania przyczyny tej decyzji. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest przysłanie nieuszkodzonego produktu wraz z oryginalną metką. Aby dokonać zwrotu, wystarczy wypełnić formularz zwrotu https://www.jubilersezam.pl/files/Formularz_zwrotu.pdf .

Oświadczenia zaleca się wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@jubilersezam.pl

lub listownie na adres:

Sezam Bogdan Buczek

ul. Rynek 10

33-340 Stary Sącz

lub dostarczyć osobiście do dowolnego Salonu Jubilerskiego Sezam.

 Zwrot kosztów za uzasadnione reklamacje odbywa się niezwłocznie na rachunek bankowy wskazany przez klienta na formularzu reklamacyjnym.

Uszkodzone, zmodyfikowane lub indywidualnie zamówione i sprowadzone produkty nie mają możliwości zwrotu. Indywidualne produkty to głównie produkty z personalizowanym grawerem, obrączki na zamówienie bądź produkty modyfikowane na indywidualne zamówienie klienta. Zwrotowi nie podlegają również produkty zamówione w sklepie internetowym i opłacone na miejscu w salonie stacjonarnym.