Koszyk
Brak produktów w koszyku.
0 sztuk
0 zł
Wysyłka Razem 0 zł

Istnieje możliwość dokonania przedpłaty na nasze konto bądź płatności przy odbiorze.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Ceny produktów podane w Internetowym Salonie Jubilerskim www.jubilersezam.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT ,mają charakter orientacyjny i mogą różnić się od cen produktów dostępnych w salonach Sezam.
  2. Za zamówione produkty można zapłacić na kilka sposobów:
    Przy odbiorze
    - u kuriera
    - u listonosza
    - podczas odbioru osobistego w Salonie Jubilerskim Sezam
    Przelewem na konto:
    - za pośrednictwem systemu płatniczego DotPay oraz PayPal
    -
    przelewem bezpośrednim bankowości internetowej na konto salonu
    -
    przelewem tradycyjnym z użyciem formularza wygenerowanego na stronie www.jubilersezam.pl
    Nr konta 13 1910 1048 2791 0115 0575 0001 (Deutsche Bank PBC SA.)
    Odbiorca: Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam ul. Rynek 10, 33-340 Stary Sącz
    Numer konta dla przelewów w Euro:  (Deutsche Bank PBC SA.)
    Nr SWIFT ;DEUTPLPK
    29 1910 1048 2791 0115 0575 0004 PL
    Tytuł płatności: tutaj prosimy wpisać numer ID zamówienia lub numer katalogowy produktu widniejący w opisie
  3. Po złożeniu zamówienia w Internetowym Salonie Jubilerskim www.jubilersezam.pl i dokonaniu wyboru wymagającego przedpłaty, mają Państwo siedem dni na realizację płatności. Po upłynięciu siedmiu dni i braku płatności, zamówienie jest automatycznie anulowane.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen oraz kosztów dostawy, szczególnie w przypadku zmiany cenników usług  świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Nie dotyczy to zamówień realizowanych. 

ZASADY WYSYŁKI I CZAS DOSTAWY

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
  2. Do czasu biegu zamówienia wliczamy wyłącznie dni robocze (bez sobót, świąt i dni ustawowo wolnych).
    Zaczynamy je liczyć od następnego dnia roboczego po potwierdzeniu zamówienia, czyli :
    - wpływu przelewu na konto pełnej kwoty zaliczki lub zapłaty za zamówienie
    - potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Doradcę dla przesyłek realizowanych za pobraniem.
  3. W przypadku braku dostępności towaru Sprzedawca niezwłocznie, lecz w terminie nie późniejszym niż 10 dni od daty złożenia zamówienia, powiadomi Klienta który podejmie decyzje o losach zamówienia.
  4. Przygotowanie i wysłanie przesyłki przy jednorazowym zakupie powyżej 200 złotych jest bezpłatne, dotyczy to wyłącznie zamówień, w których klient przedpłaca na konto całą kwotę za zamówiony towar.
  5. Koszt i termin dostawy zależą od wybranej formy doręczenia przesyłki i sposobie płatności i dotyczą wyłącznie przesyłek wysyłanych na terenie Polski.
  6. Wszelkie przesyłki posiadające cechy uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich należy sprawdzać w obecności dostawcy a w razie stwierdzenia zniszczeń prosimy o spisanie odpowiedniego raportu, co jest niezbędne do uzyskania odszkodowania.

Płatność przy odbiorze:

  1. przesyłka kurierska – -20-30zł ( przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  2. Poczta Polska, przesyłka listowa z zadeklarowana wartością – od 20zł (przeciętny czas dostawy 5- 7 dni)

Przedpłata na konto:

  1. przesyłka kurierska – od 15zł (przeciętny czas dostawy 2-5 dni)
  2. Poczta Polska, przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością – od 15zł (przeciętny czas dostawy 5-7 dni)
  3. odbiór osobisty w Salonach Jubilerskich Sezam (link) 0zł (przeciętny czas realizacji ok. 7 dni roboczych)
  4. Zamówione produkty można odebrać osobiście w Salonach Jubilerskich Sezam w Nowym Sączu, Tarnowie, Myślenicach, Starym Sączu, Nowym Targu, Krośnie, Krakowie i Limanowej. Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu odbioru pod numerami telefonów 503 194 234 lub 18 442 00 03 w dni robocze w godzinach 09.30 – 16.30, bądź mailowo sklep@jubilersezam.pl
  5. W okresach świątecznych i specjalnych okazji (np. Dzień Kobiet, Walentynki)  zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminów realizacji wysyłek. Prosimy o wcześniejsze składanie zamówień.
  6. Każda przesyłka jest ubezpieczona
  7. W przypadku wysyłki poza granice kraju Klient ponosi pełny koszt przesyłki bez względu na wartość zamówienia oraz wysokość kosztów przesyłki.
  8. W przypadku nie odebrania przesyłki kurierskiej przez Klienta, zostawione jest awizo.